سوالات متداول


آیا لغو رزرو مشمول جریمه می شود؟

بله، درصد جریمه ی استرداد 10% از مبلغ واریزی می باشد و بقیه مبلغ ظرف مدت یک هفته کاری به شماره حساب دریافتی از کاربر عودت داده می شود.

چگونه می توانم رزرو خود را لغو کنم؟

اگر تصمیم بر لغو رزرو داشتید، با ارسال پیامی با عنوان "درخواست لغو رزرو" در قسمت ارتباط با ما، در خواست خود را اعلان نمایید.

آیا عضویت در وب سایت شیراز پیک نیک برای ثبت رزرو الزامیست؟

خیر. تمامی اطلاعات مورد نیاز در صفحه رزرو دریافت می شود.

چگونه می توانم در وب سایت شیراز پیک نیک تور یا باغ خود را جهت رزرو ثبت کنم؟

در قسمت "ارتباط با ما" پیامی با عنوان "درخواست ثبت باغ" یا "درخواست ثبت تور" برای ما ارسال فرمایید و مشخصات تماس خود را نیز در متن پیام ذکر نمایید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما جهت هماهنگی های لازم تماس بگیرند

من قبلا در وب سایت شیراز پیک نیک ثبت نام کرده ام، چگونه می توانم وارد حساب کاربری ام شوم؟

در پایین صفحه اصلی روی دکمه ی "ورود همکاران" کلیک کنید تا به صفحه ی ورود به سیستم هدایت شوید و سپس با وارد کردن مشخصات مورد نیاز و فشردن دکمه "ورود" به پنل کاربری خود هدایت خواهید شد.

چگونه می توانم اطلاعات پروفایل کاربری خود را تکمیل کنم؟

با ارسال پیامی مبنی بر "درخواست تغییر اطلاعات" در قسمت ارتباط با ما و ذکر کردن شماره تلفن خود کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و تغییرات مورد نظر شما را در وب سایت انجام خواهند داد.

چگونه می توانم قبل از ثبت رزرو، برای مشورت با شیراز پیک نیک تماس بگیرم و سوالات و مشکلات مربوط به خرید خود را مطرح کنم؟

شما می‌توانید برای طرح سوال یا انجام هرگونه تغییر در طرح خریداری شده خود با شماره 09029027302 تماس بگیرید. همچنین می‌توانید از طریق پست الکترونیکی info@shirazpicnic.ir با ما در تماس باشید.